Returnering & ombytning

Vi refunderer alle ubrugte varer, der returneres i deres originale emballage, og hvor de dertilhørende mærkater stadig er intakte, inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre. Vi accepterer kun varer, der er købt fra en af vores Fjällräven onlinebutikker. Se nedenfor vedrørende produkter, der er gjort personlige (Kånken Me og Kånken Me Mini).

Hvis du fortryder dit køb, bedes du enten anvende vores online refunderingsformular eller returnere din vare ved at følge nedenstående trin.

Send vare retur

For at gøre returnering lettere kan du klikke på linket i din forsendelsesbekræftelse eller følge nedenstående trin:

    1. Klik her og indtast dit ordrenummer og e-mailen registreret på ordren.
    2. Vælg den eller de varer, som du ønsker at returnere.
    3. Vælg årsagen til returneringen.

      • Hvis du ønsker at indgive en reklamation skal du klikke på “Indgiv en reklamation”. En anmodning vil blive sendt til vores kundeservice, som vil kontakte dig med yderligere anvisninger.

      • Hvis du ønsker at foretage en ombytning, skal du vælge den nye størrelse/farve i listen over valgmuligheder.

      Bemærk, at det nye produkt ikke sendes, før det returnerede produkt ankommer til vores lager. Vi forbeholder os ret til at foretage en refundering, hvis ombytningen ikke kan imødekommes på det pågældende tidspunkt.
    4. Den tilgængelige returneringsservice vil blive vist. Du bedes klikke på den valgmulighed
    5. Print din pakkelabel.
       

      • Pak varen/varerne omhyggeligt i en pakke. Du kan anvende den emballage, som varerne blev leveret i, eller en anden emballage, hvis du foretrækker det.

      • Sæt pakkelabellen synligt på fronten af din pakke.
       Fjern evt. tidligere/gammel placeret label.
    6. Afleverer pakken i nærmeste pakkeshop.
       

      • Sørg for at gemme din kvittering, i tilfælde af en pakke bortkommer, bruges kvitteringen som købsbevis.

For produkter, der er gjort personlige

Produkter, der er fremstillet efter dine specifikationer eller tydeligvis er gjort personlige (dvs. Kånken Me og Kånken Me Mini), har ingen fortrydelsesret (se anvisningerne om fortrydelsesretten for flere oplysninger). For oplysninger om defekte varer henvises til flere detaljer i vores Vilkår og betingelser samt afsnittet om defekte produkter. 

Refundering

Vi refunderer via den samme betalingsmetode, du anvendte ved dit køb. Eksempel: Hvis du betalte med kreditkort, indsætter vi beløbet på den pågældende konto. Refunderingen sker inden for max. 14 dage efter modtagelsen af de refunderede varer. 

Garanti

Vi yder en garanti på 2 år, og garantiperioden løber fra modtagelsen af varerne. Hvis vi godkender reklamationen, refunderer vi dine udgifter til returporto.

Hvis du ønsker at påberåbe dig din ret i henhold til garantien og få tilsendt en forudbetalt returetiket, skal du kontakte vores kundeservice via formularen,som du finder her (åbner i et nyt vindue) eller på telefon (0046 (0) 660 490890).